داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

بلاتکلیفی بزرگان در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۱۲۶۸۶۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
بلاتکلیفی بزرگان در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال
۵ روز تا آغاز لیگ‌برتر بسکتبال و ملی‌پوشانی که قرارداد ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی ملی‌پوشان بسکتبال با وجود اینکه فقط پنج روز تا آغاز لیگ برتر باقی مانده است، هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌اند. لیگ‌برتر بسکتبال درحالی از هفتم مهر با حضور دوازده تیم آغاز می‌شود که هنوز برخی ملی‌پوشان با تیمی قرارداد نبسته‌اند و بیرون هستند. در فصل پیش‌رو تیم‌هایی مانند شیمیدر، نظم‌آوران سیرجان و سپاهان حضور ندارند و مهرام نیز با تیمی جوان پا به رقابت‌ها می‌گذارد. از سوی دیگر تیم‌هایی هستند که به‌علت وضعیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری زیادی نکرده‌اند. بر این اساس برخی ملی‌پوشان با توجه به قراردادی که پارسال بسته‌اند، در این فصل هنوز تیم جدیدی نتوانسته‌اند پیدا کنند

. محمد حسن‌زاده و نوید رضایی‌فر که در المپیک و کاپ آسیا و پنجره‌های انتخابی جام‌جهانی حضور داشتند، اکنون با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند و در حال مذاکره با تیم‌ها هستند. آویژه‌صنعت پارسا، ذوب‌آهن اصفهان، صنایع هرمزگان، صنعت مس رفسنجان، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی، مهرام، پالایش نفت آبادان، توفارقان آذرشهر، نبوغ اراک، کاله مازندران و شهرداری گرگان، دوازده‌تیمی هستند که در این فصل حضور دارند.

یکی از انتقاد‌های وارده به این مسابقات، متفاوت بودن نحوه برگزاری بازی‌ها و تعداد تیم‌ها در فصول مختلف است و یکی از موارد درخورتوجه در‌این‌زمینه انحلال بسیاری از تیم‌های نوظهور است که نیامده از لیگ بسکتبال خداحافظی کرده‌اند. بیست‌وپنجمین دوره لیگ‌برتر بسکتبال درحالی با حضور دوازده تیم از چند روز دیگر آغاز می شود که در دوره قبل این رقابت‌ها، شانزده تیم حضور داشتند. در پایان دوره بیست‌وچهارم رقابت‌ها، تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان، نظم‌آوران نوین سیرجان، شیمیدر قم، فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان و رعد پدافند تهران از لیگ کنار کشیدند یا منحل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->